דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גמול לעבודה: כל מה שרציתם לדעת על קורסים לגמול השתלמות 

מאת    [ 31/05/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3104 פעמים ]

אם אתם אקדמאים של הסתדרות המח"ר (מדעי החברה והרוח) עובדים במגזר הציבורי ורשויות מקומיות, טכנאים ומהנדסים, עובדי מדינה או משרד הביטחון (אנשי קבע או עובדים בשירות בתי הסוהר), אתם במקום הנכון, כי המאמר הזה הוא בשבילכם.   גמול ההשתלמות הינו מענק כספי, הניתן לכם עבור שעות לימודים במסגרת קורסים שלא במסגרת לימודי תואר. במסגרת קורסים אלו, תוכלו להעשיר את הידע המתקשר לתחום שבו אתם עוסקים, להרחיב אופקים בתחום עבודתכם, זה ישדרג את עבודתכם וייתן תמריץ ומוטיבציה, ואולי בסוף גם תזכו לקידום ולהעלאה בשכר. משתלם, לא?.

קורסים לגמול השתלמות – מידע כללי

קורסים לגמול השתלמות, כפי שנכתב לעיל, הינם קורסים שתמורת היציאה לקורס מסוים שתיקחו, תקבלו עבורו מענק כספי. ההסכם נחתם בשלהי שנות ה- 70 של המאה שעברה, בין נציבות המדינה להסתדרות הטכנאים וההנדסאים, המטרה: לתגמל את העובדים בתחומים אלו, שהכשרתם והמקצועיות שלהם גבוהה מן הנדרש במסגרת תפקידם.  עם השנים, ההסכם תפס תאוצה, וארגוני עובדים רבים בקשו גם הם לתגמל את העובדים, ההסכם התרחב לסקטור הציבורי והמדיני וכיום מתגמלים גם עובדי הוראה במסגרת לימודי גמול למורים  וכן, במסגרת גמול השתלמות של אופק חדש, עבור אנשי חינוך והוראה במסגרת הרפורמה החדשה של משרד החינוך.

כאמור, זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לרענן את שגרת העבודה שתתגמל אתכם בשדרוג התפקיד והשכר. רוב האנשים בוחרים קורס שתכנית הלימודים (סילבוס) והתעודה הניתנת בסופו, מתקשרים לאופי העבודה והתפקיד, וזאת במסגרת האפשרויות שמקום העבודה מכתיב. עם זאת, ישנם מקרים בהם ניתנת בחירה חופשית יותר בבחירת הקורס, וחלק מהאנשים נוטים לבחור תחום שונה, ללא זיקה למקצוע ולתחום שבו הם נמצאים בהווה, והם בוחרים ללמוד ולהעשיר את עצמם דרכו ובעקבות כך, גם הסבה מקצועית. המבחר הוא רב, ורוב הקורסים מתנהלים במתכונת של לימודי ערב לנוחיותם של העובדים.

קורסים לגמול השתלמות – כדאי לדעת
חשוב לדעת כי  קבלת הגמול הכספי, מותנה בכך שהשלמתם 400 שעות לימוד. כמו כן, הקורסים לגמול השתלמות מתחלקים לשניים: גמול א' וגמול ב': גמול השתלמות א' – המענק ניתן בתנאי שהשלמתם את כל 400 השעות במסגרת קורסים והשתלמויות תוך חמש שנים מרגע שהגשתם את הבקשה.  גמול השתלמות ב' – גם הוא ניתן לאחר שהשלמתם  400 שעות, אך ההבדל נעוץ בכך שעליכם לבחור בקורסים אחרים שלא שמשו אתכם לצורך המענק הראשון, ולא ניתן יהיה לקבל פטור או זיכוי על כאלו שכבר נעשו.

קורסים לגמול השתלמות -  היכן לומדים ?

החלטתם להגיש בקשה לקבלת הגמול? מצוין, עכשיו רק נותר לבחור את התחום שאותו תרצו ללמוד ואת המיקום.
ישנן עשרות מכללות מצפון עד דרום המציעות שלל קורסים במגוון רחב של תחומים: מחשבים, מנהל עסקים, משאבי אנוש, חשבונאות וקורסי אימון (קואצ'ינג), החל מהבסיס וכלה בהתמחויות שונות. אז צאו ללמוד, זה ישתלם לכם.

ייעוץ ומידע על לימודים  http://www.michlalot.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב